>Hayata dair

>

Bazen gölge oluruz bazende siluet ve hiç bilmeyiz neyin arkasından nereye kadar gideceğimizi. Aslında hayatın da iki yansıması vardır; Önde görülenler ve arkadakiler, hangisi daha güzeldir kestiremeyiz. Bakmak isteriz anlama gereği duymadan, yakalamak isteriz bizi içine çeken heyecanını. Doğanın kucağına atlarız huzuru yakalayalım niyeti ile ama almaz bazen  kucağına, hissettirmez içindeki huzuru. İşin aslı dostlar neyi görmek istiyorsak öyle bakmalıyız hayata yada neyi tatmak istiyorsak öyle yaşamalıyız dünyayı..
Bu sabah böylesi bir karmaşıklıkla kalktım yatağımdan belkide gördüğüm karmaşık rüyaların etkisindeydim hala, ama nedense pek bir karmaşıktım. Sonra oturdum ve içimden gelenleri sıralamaya başladım baktım ki çok duygusallaşmışım ve o zaman dedim kendime evet hayat yaşanması gerektiği gibi yaşanmalı, yaşanılanlardan etkilenilmemeli, onları serbest bırakmalı ve her uyanış yeni pencere açmalı.
Sonra bir melodi mırıldandım ama olmadı sesim tırmaladı kulağımı ve radyoyu açtım oda olmadı sonra kendi sevdiğim müziklerden açtım, hah evet şimdi oldu istediğim herhangi müzik dinlemek değildi ki, benim havamı yansıtacak müziği dinlemekti..Müziksiz yaşanılanları hissetmek nede zormuş meğer.   Sonra bir bardak çay aldım yaslandım pencereye, dışarıyı seyre daldım bir müddet. Ağaçlara, bulutlara, kuşlara kısacası doğadaki her şeye selam verdim nedensizce.. Sonra aldım çantamı sırtıma ve daldım tekrar içinden çıkamadığım kalabalığın ortasına. Sonra ne mi oldu??
Henüz yaşanamadı….
Hayata dair yaşanması gerekenleri hesapsızca yaşamanız dileği ile..

8 comments on “>Hayata dair

  1. >kısacık yazınızda yaşama dair her seyi buldum.hüznü,heyecanı,mutlulugu ve bilinmeze olan merak.hepsini bir kalemde hissettirdiniz bize,sanırım en cok yaşanmamış'a duyulan merak'a takıldım.neler yaparız henuz yaşamadıgımızı ögrenmek icin,oysa ki yarın hep süprizdir bizlere…tşkler …

  2. >Sizi anlamamak mümkün degil.Birşey kafama takıldı; Ağaçlara, Bulutlara, Kuşlara kısacası Doğadaki her şeye selam verdim nedensizce.Ve siz ve nedensiz yaşamak…

  3. >Polemik yapmak mı… Komik olmayın ben değilim ki o tastamam sizsiniz.. Ben sadece yorumlarınıza cevap veriyorum.. Buna polemik diyorsanız gülerim.. Kim olduğum önemli değil zaten ancak her defasında aynı şeyi söyletiyorsunuz bana.. Kişiliğimi bilmeden direk benim karakterimle ilgili yorum yapamazsınız hepsi bu… yazılanlarla ilgili serbestsiniz.. Ama olayı kişiselleştirirsek doğal olarak polemiğe girmiş oluruz..

Bir Cevap Yazın

