Bloggerı terk ettim artık buradayım…

Dostlar;

Bloggerda yapılan saçmasapan hukuksuzluklardan dolayı artık burada yazıyorum.. Burayıda kapatsalar, çenemide kapatsalar, zincirlerede vursalar daha büyük bir hırsla yazmaya devam etmeye karar verdim.. Yapılan kapatma olayını kınamak bile çok az bir tepki gibi geliyor bana.. Böylesine bir hukuk hatasını yapan ülkede hukuktan bahsetmek kadar büyük bir aptallık olamaz.. Ama olsun en azından artık eminim yapılan herşeyin ne kadar keyfi olduğundan.. Bu tip olaylar beni öylesine güçlendiriyorki anlatamam.. Her yenilgiden sonra daha da güçlenmiş hissediyorum kendimi…

Neyse daha fazla uzatmayayım.. Artık buradayım.. Sevgiyle kalın… Yazmaya devam… 🙂

Volkan DENİZ

8 comments on “Bloggerı terk ettim artık buradayım…

    • aslı; çok teşekkür ederim.. mücadelenin sonu yok.. elbette kendimizi ifade etmeye devam edeceğiz.. siteyi düzenler düzenlemez başlıyorum..

  1. Blogspot açıldığında beni buralarda bir dakika bile tutamaz kimse 🙂 Açılsın artık şu engel..Yine de buna da şükür deyip sussam iyi olur..

    Ben şimdi buraya neden yorum yazdım ki Allah Allah 🙂

  2. Alışkanlıklardan vazgeçmek kolay değil, çok haklısın ama ben anlayamıyorum blogspot bazen açık rahatlıkla girebiliyorum. bu yüzden oradan da yazılarımı paylaşıyorum. Hem buradan hem oradan..
    Nereye ne yazarsan yaz, söyleyecek bir şeyler oluyor 🙂

Bir Cevap Yazın

