Bir mimde benden…

FotoğrafımBu aleme nasıl düştüm, olurmu olmazmı derken kendimi nerelerde ve kimlerle buldum. Hiç tahmin etmemiştim, birilerinin eleştiriyi bile olumsuz hisler uyandırmadan yapabileceğini ve hiç düşünmemiştim, birini görmeden, sesini duymadan görürcesine duyarcasına anlayabileceğimi. Önce blogspot ardından wordpresste yazılar yazdım, yazılanları okudum fikirlerimi söyledim. Şimdi her ikisinde de yazıyorum.

Yazdıkça, fikir alışverişinde bulundukça çok güzel dostluklar kurmaya başladım. Hemde hiç sorgulamadan, yargılamadan. O kadar sıcaktıki herkes. Bir çok kişi okudu belki tüm yazılanları. Ama en çokda Gelibolu 17, Yusuff, Gül, Pabuç, Kamikaze, İhyaca ve benim sevgili dostum Kamil Cengiz izlediler, yazdığım her satırı okuyup değerlendirdiler ve beni mutlu ettiler. Ha birde Murat elbette.. Bir çokda adsız. 🙂 hepinize sonsuz teşekkür ediyorum, destekleriniz ve güzel dileklerinizden dolayı.

Sonra buralarda oluşan dostlukların nasıl perçinleneceğini öğrettiler sevgili blogspot yazarları. Başlarda anlamadım nedir bu mim dedim. anlattılar. örnekleriyle. 🙂

Bir baktım gerçekten tanımadan değer verebilme mutluluğunu bana yaşatan, insanlara hep güleryüzle baktığına inandığım, yüreği güzelliklerle dolu bir dost. İhyaca mimlemiş beni. Böyle bir isteği kabul etmemeyi düşünemezdim bile.. Çok özel tarafa dokunmayı sevmemekle beraber nutukçu ismi nereden çıktı ve yazmaya nasıl başladım sorularına bir cevap vereyim..

Yazmaktan çok konuştum hep. Bazen öyle konuştumki etrafımdaki insanların beni pür dikkat dinlediklerini fark ettim. Bazen kırlara çıktım oturdum bir köy kahvesinde, insanları hiç tanımadan bilmeden, toprak kokan ruhlarına dokundum onlarda bana açıldılar. Dinledim dertlerini, sonra aldım sazı elime, dilim döndüğünce dertleştim onlarla. Evet dertleştim, dertlerine derman olmak değildi derdim. Ama onlarda zaten derman istememişlerdiki. Karşılıklı dertleşiyorduk öylesine.  Arada bazı arkadaşlarım “eh be birader ne nutuk attın şimdi” der beni frenlerlerdi. Lise yıllarımdan beri dinlenen bir adamdım ailemin içinde.

Günün birinde, öylesine bir sohbetteydik. Arkadaşım bir yerlerde yazdığından bahsetti. Sende yapabilirsin dedi. “Yok” dedim başlangıçta, çok zaman ayıramam o işlere diye düşünmüştüm. Bilgisayarı az çok kullanıcı seviyesinde bilen adamım, yazmak falan zorlar bizi dedim. Ama arkadaşım bana hadi dedi, yol yordam öğretti. Yol aldık başladık, geldik bu günlere. Başlarken en çok zorlandığım bölüm siteye isim bulmaktı. Saçma sapan bir sürü isim yazdım yazdım ve sildim. Olmadı bir türlü. Sonra gözümü kitaplığıma diktim, yaslandım arkama, ellerimi başımın altına alıp baktım öylece. Kitaplığımın içinde en çok gözüme batan Nutuk oldu nedense. Aldım elime sayfalarını çevirdim. “Evet be” dedim. Sonra nutukçu yazdım, site ismi yazmam gereken yere.. Biraz sert geldi başlangıçta. Hani olur ya ilk isim koyduğumuz hiç birşeyi beğenmeyiz yada başka başka denemeler yaparız en sonunda ilk bulduğumuz en doğrusudur. Fazla boğuşmadan verdim kararımı ve nutukçu doğdu… Hem dedim belki az çok çizgimide belli etmiş olurum. Edebildim mi bilmiyorum ama 🙂

Biliyorum bu kadarla bitmiyor. Benimde birilerini mimlemem lazım ama kalmadıki hiçkimse, herkese ulaşmışsınız. Ben kalmışım en sona. Daha sonra belki ama tekerrür olmasın açısından mimleyemedim kimseyi 😦

Öyle bir başladım ama her geçen gün yazmayı da okumayı da daha çok sever oldum.. 🙂

Sevgiler İhyaca…

18 comments on “Bir mimde benden…

  1. Çok güzel,çok samimi,çok içten bir yazı olmuş.Hakkımda yazdıklarınız için de ayrıca teşekkür ederim,güzel yüreğinizin güzel görüşleridir.Yazıda anlattıklarınız ne kadar doğru,bu işlere başlarken böyle dostluklar kurulabileceği,tanımadığımız insanlara böyle değer vereceğimiz söylenseydi inanmazdık herhalde,ama oluyormuş,olabiliyormuş.İyi ki Biryazarsam,biryazsana demiş size 🙂
    Papatya çayı nefisti,ellerinize sağlık.Ben de yanımda hurma getirdim sizin evdekilere ikram olarak..Tekrar teşekkür ederim 🙂

    • Çok teşekkür ederim. Güzel görüşlerin karşılıklı oluştuğuna inanırım hep.
      Afiyet olsun.. Çaydı hurmaydı derken bayaa bir yemek falan düzenliycez hep birlikte. İnanın, bugün baharat satan bir dükkanın önünden geçerken raflardaki hurmalar dikkatimi çekti. Anlamsız gülümseyerek hurma aldım, satıcının tuhaf bakışları altında. Anlatsam ne anlardıki acaba. 🙂
      Hep birlikte yedik hurmaları, sayenizde..
      sevgilerle…

  2. Çok güzel ifade etmişsin. Hoş bir mim yazısı okumuş olduk. Senin içinde okuma yazma hevesi olmasaydı benim “hadi” demem çok da işe yaramazdı. Ve senin o güzel duygusal yazılarından mahrum kalırdık. İyi ki nutukçu doğmuş sevgili dostum.

  3. Selamlar,,,Ben en sona kalmışım yorum yazmada,ama dün çok baktım yazmamıştınız o yüzden bugüne sarktı benim yorum,çok hoş bir yazı olmuş,ama beni mahcup ettiniz yazınızda ismimi telaffuz etmekle 🙂 Çok teşekkür ederim,gerçekten hiç görmediğin,sesini duymadığın,baş gözüyle değil ama gönül gözüyle gördüğün birinin aklında kalmak,hislerine tercüman olmak,benzer duyguları paylaştığını bilmek,adına sanal dedikleri (bana göre en gerçek) bu dünyada yalnız olmadığını bilmek çok güzel bir duygu,defalarca söyledim,halada söylüyorum,blog gibisi yok,4 yıldır burdayım blog dünyası kadar samimi başka bir net ortamı daha görmedim,belkide benim her şeyden çok çabuk sıkılmamdan kaynaklanıyordur bu durum ama,ben bir tek bloglarımdan sıkılmadım şu net ortamında….İyiki açmışsınız “nutukçu”,yu,iyiki sizi tanımışız,daha uzun yıllar bilgilerinizden faydalanılması dileğiyle,sevgiyle kalın,selamlar….

    • Mahçup olmayın lütfen, azmı çayınızı içtik 🙂
      Küçük bir teşekkürdü sadece.
      İyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum.
      Sizde çok iyi bakın kendinize..
      saygılar, sevgiler…

    • Hoş gelmişsiniz . size herzaman çayımız var ancak şu sıralar çok yoğunum. tam randımanlı zaman ayıramıyorum. ama olsun çay her zaman bulunur, ama şu sıralar self servis 🙂

    • Onur duyarım. İstediğiniz yazıyı yayınlayabilirsiniz, bunun için izin almanıza bile gerek yok. Ben zaten sloganımda da söylüyorum “bilgi paylaştıkça olgunlaşır”

  4. kardeşim hayırlı sabahlar olsun.neden yazmıyosunuz.merak ettim.ihyaca da gecenin bir yarisi çay aramiş yazık içmeden gitmiş.bana uğrayıp zemzem suyu içseydiniz fenamı olurdu.belki ruyanızda peyganberimiz(S.A.V) efendimizi görürdünüz.hayırlı günler.

    • Yazmıyor değilim, sadece zaman ayıramıyorum şimdilik. Uğrayıp çıkıyorum, biraz yoğun günler yaşıyorum. Ama sizin bu merakınız beni çok mutlu etti.
      Ayrıca size uğrayıp zemzem suyunuzuda içtim. Sizin gibi sıcak bir insanın davetini red edebilirmiyim..
      sevgiler.. teşekkürler..

  5. Ben şimdi görüyorum iyi mi:( kusura bakma Volkancım.Adımı görmek diğer güzel arkadaşlar gibi benide sevindirdi.Rica ederim kendi adıma ,blog okumayı ve yorum yazmayı kendi bloğuma yazmaktan daha çok seviyorum:)
    iyi ki arkadaşın yüreklendirmiş,iyi ki nutukçu bloğunu açmışsın ve buluşmuşuz.daha nicee nicee paylaşımlara.bu arada gelibolu arkadaşımıza katılıyorum.bende çok sıkılırım herşeyden blog ortamından hiç sıkılmadım:) sevgilerle.

Bir Cevap Yazın

