Anlasana…

Anlayamadım, sabahın kör bir saatinde ki uyanmalarımın senin içimde bir yerlerde uyandırdığın heyecanın yarattığı kalp çarpıntılarından olduğunu.

Anlayamadım, geceleri yastığa başımı koyar koymaz yüzümü saran tebessümün, senin zihnimde açtığın penceremden giren güneşten yansıdığını..

Anlayamadım, biryerlerde birşeyler beklerken, etrafa gülen gözlerle bakmamın, senin bana gösterdiğin tebessümden kaynaklandığını..

Sonra…

Anladım, gerçek sevdanın sadece hissedebilmek olduğunu.

Anladım, heyecan olmadan hissedemeyeceğimi.

Anladım, uzatılan el sevgi doluysa, içimi titretip beni peşinden sürükleyeceğini…

Ve…

Anla artık… bütün bunlar için ayıracak zamanın olmadığında beni de kaybedeceğini…

13 comments on “Anlasana…

  1. Bu günü blogcular hüzün günü falan mı ilan ettiler diyesim var,blogcular hüzünlü hep bu akşam..Yüreğe dokunan bir yazı daha yazmışsınız.Rabbim herşeyin en güzelini ve en hayırlısını nasip etsin size,hep mutlu olun inşallah….

  2. Yok hüzün değil aslında, biraz restleşme gibi. 🙂
    İçimden bazen böylesi isyanlar çıkıyor işte. Ama hüzünden değil, ben hüzünde bile gülümseyebilecek bir sebep bulurum. 🙂
    Tüm güzellikler ve mutluluklar, hisssedip ulaşabileceğiniz kadar yakın, olumsuzluklar, görüp yaşayamayacağınız kadar uzak olsun.
    Sevgiler, saygılar…
    Çayınızı arkanızdan gönderiyorum 🙂

  3. Çok güzel bir temenniydi gerçekten,çok teşekkür ederim. 🙂
    Güzel duanız önce sizi bulsun inşallah..Sizi yormayayım,çayımı aldım gidiyorum.Mis gibi de papatya kokuyor,ellerinize sağlık 🙂

  4. Anlayamadım, anlayamadım, birkaç defa daha okudum.
    Sonra anladım ki; anlamayacak bir şey yok, yine döktürmüş bizimkisi, sebebi benim uykumun gelmiş olması:-) Papatya da açamayacak bu akşam benim uykumu.

  5. Volkan Abi (abi diyorum da bilmiyorum benden büyük müsün ama bir şey olmaz yazıların yazılarımdan büyük nasıl olsa) yazının son satırında de ayrı yazılacak bir de Kamil Abi’ye verdiğin cevapta İngilizce mi ayrı yazılacak.

    Kusura bakma bunlar önemli şeyler. Hele hele senin gibi yazan biri için çok önemli. Kendini yazıya kaptırmış biri sırf bir yanlış yüzünden o maneviyattan çıkmamalı. İnşallah bana kızmazsın. Çünkü ben sevmediğim insanlara hatalarını söylemem.

    Yazıya gelince Anlasana demişsin ama ben anlamıyorum. Bana ağır. 🙂

  6. Bu zamanda sevgilere pek zaman ayırılamıyor malesef. Bunu anlayışla karşılamak mı gerekir bilmiyorum ama zamanımız kötü. 🙂

Bir Cevap Yazın

