Sevgili dostlar;

Biliyorum ki İhyaca bana çok kızacak ama bir hafta yada duruma göre on günlük bir iş için buralarda olamayacağım. Kendinize iyi bakın.. Allah’a emanet olun… Görüşmek dileği ile.. 🙂

 

11 comments on “

    • O sizin tebessümle bakışınızdan.. Gülen gözlerle bakanlar güzellikleri görürler..
      Teşekkür ediyorum, inanın fena alışmışım sizlere.. 🙂 Bir şeyler söylemeden gidemedim ..

  1. çok güzel yazmışsın Volkancım.eline sağlık.hayallerinin gerçek olmasını diliyorum.dilerim ki hayat her zaman gülsün.işlerin her zaman rast gitsin.

    sevgilerimle:)

    • Sevgili İhyaca yazılara biraz ara verince hafiften kızardı da o sebepten. Ama gel görki şimdilerde bırak arayı bloğa uğramıyoruz gelip halimizi bile sormuyor o da ayrı tabii 🙂

Bir Cevap Yazın

