Hayallerimin peşindeyim…

Uzaklarda bir yerlerdeyim. Hergeçengün bitmesi gereken işlerim bir türlü bitemiyor bir takım olumsuzluklar yüzünden. Arada bir uğruyorum buralara.. Dostlara selam verip gidiyorum.. Biraz kaçamak aslında.. Sonra sorulan sorular ve cevapları okuyorum.. Bakıyorum İhyaca mimlemiş beni yine.. Hayat yolculuğundaki hedeflerimi sormuş bana… Çok hoşş, çok güzel bir soru.. Benim gibi hayatı günlük yaşayana böyle bir soru sorarsanız pek cevap çıkmaz ama düşününce biraz derin bakınca ve hatta şöyle bir geriye yaslanıp geçmişten geleceğe bir köprü kurunca hayatımın içinde ne çok hedeflerim olduğunu gördüm.. Teşekkürler İhyaca..

Genç yaşlı, etrafımda kim varsa yada kiminle hayata dair bir sohbetteysem, çoğunlukla hedeflerini sorarım. Kendine henüz bir hedef bulamayanlara da sunarım alternatifleri kenara çekilirim. Hedef olmadan yaşanmaz derim. Öneminden başlar, hedefe ulaşmanın verdiği hazda bitiririm herşeyi.

Ama söz konusu kendim olunca…

O zamanlar… o meşhur çocukluk zamanları yani.. Okula bile gitmeyen ben, çok severdim ağaçlardan meyve toplamayı, çatılardan dallara atlayıp tutunarak aşağı inmeyi. Annemim çığlıklarına aldırış etmeden yaşardım tüm çılgınlığımla.. Ama bir gün.. Mahallede top peşinde koştururken, müthiş bir gürültü duyduk, sanki gökyüzü yarılıyormuş gibi bir sesti. çok geçmeden jetler üstümüzden hemde uzansak tutabileceğimiz bir mesafeden geçtiler. O zaman öyle gelmişti… Dondum kaldım.. Peşlerinden koştum ağzım açık vaziyette.. Öylesine koştum işte. Durdum, sırtüstü yattım yere, gökyüzünü seyretmeye başladım… gene gelirler diye.. Geldiler… bu sefer yerimden kalkmadım, izledim sadece ve hayatımın ilk hedefini o zaman belirledim.. ”Bir gün bu uçağı ben kullanacağım” dedim. Kaç yaşındamıydım?… Sadece altı yaşında… Sonraki aşamaları anlatmadan sonuca gelelim.. Pilot olmadım ama uçmayı başardım.. Hemde her türlüsüyle.. Meslek olarak yapmadım. Uçaktan atlayarak uçtum, yada bir tepeden havalanarak.. Hayatımı o gün koyduğum hedefe göre kurguladım belki ama hayat beni bambaşka yerlere doğru itti… Hedefime ulaşamayacağımı anladığım an, bir daha hedef koymamaya karar verdiğim an oldu.. Gençlik döneminin etkisiydi belki.. Şimdilerde hedeflerim var ama.. Hedeflerimin ne olduğunu burada yazmaktansa beni takip edenlerin zamanla anlamasını tercih ediyorum eğer İhyaca kızmazsa 🙂

Evet İhyaca işte bu hayalimin peşinde buralara kadar sürüklendim. Hani demişsin ya kuş uçmaz kervan geçmez yerlerdemisin diye.. Aynen öyle bir yerdeyim şu sıralar. Kimi zaman bir uçağın kanadında kimi zaman leyleklerle sohbette.. Kimi zamanda rüzgarlarla dans etmekte.. İşte bundandır iletişimsizliğim.. İşte bundandır hedeflerin peşinden koşmaktansa hayallerimin peşinde koşmayı yeğlemem… Bilirimki hedefler de önce hayaldiler…

10 comments on “Hayallerimin peşindeyim…

  1. bende çocukluğumda sokak lambalarından çok etkilenirdim:)…çünkü ne zaman birinden ayrılıp biyere gidicek olsam arabanın içinde akşam vakti yoldayken hep o sokak lambalarına bakıp dalardım küçükken..üzüntümü ve sanki içimde söyleyemediklerimi ona söyler gibi..o anda bende kendime bi hedef belirlemiştim:) ne mi..bi gün sokak lambası adı altında bi kitap yazmak=) nedense beni çok etkilemişti=) hala daha hüzünlenirim akşam vakti arabadayken o ışıkları seyrederken.. çocukluk önemli şey insan hayatında..insanın büyüdüğünde hayattaki duruşunu belirliyor..

  2. Kıymetli Dostum,
    Hoş geldin önce,geçici de olsa 🙂
    Seni tekrar görmek çok güzel..Yazını okudum,her zamanki gibi çok güzeldi..Okurken aklıma ne geldi biliyor musun,çocukken yazları geçirdiğimiz yerde akşamları arkadaşlarla toplanırdık.Orada kocaman bir arsa vardı.Orada oturur,konuşur,bazen ateş yakar,oyun oynardık.Benim de en sevdiğim şeylerden birisi uzanıp gökyüzünü seyretmekti.O açıyla bakınca sanki yıldızların içindeymiş gibi görüyordu kendini insan,çok hoşuma giderdi.Nostalji yaptırdın bize 🙂
    Beni kırmayıp kısıtlı zamanında bu yazıyı yazdığın için çok teşekkür ederim.Umarım gezinin kalanı da çok güzel geçer.Hayatta herşey gönlünce olsun,tüm mutluluklar seni bulsun 🙂

  3. Gelmişsin kardeşim. Birkaç gündür ben de yoktum. Sadece bilgisayara ulaşmaksızın cepten yorum bırakıyordum. Dostum halden anlar dedim sana yorum bırakmamıştım ama mim yazını okuduğumu ve beğendiğimi bir de buradan bildireyim dedim. Sevgiyle kal…

  4. Sizin için hayırlı olaçak hedfleriniz gerçek olur inşallah kardeşim..Allah işlerini kolaylaştırsın.Allah’a emanet ol.

Bir Cevap Yazın

