Damsız tatil de yasak…

Yaz gelmiş, ısınmış her taraf. Oyy oy. Herkesler tatildeymiş. Oyy oy.. Memleketim potansiyel sapık olmuş. Artık hiç bir yere, iki erkek beraber tatile gidilemiyormuş. Oyy oy.. Çok güldüm ben bu duruma… Hala da gülüyorum. Şimdi biz küresel olayın ya da medeniyet denen şeyin neresindeyiz.

Neden böyle olmuş. Çünkü gelen turistlerin, özellikle de Rus turistlerin çoğu tecavüze uğruyormuş. Tecavüz olmasa da taciz oluyormuş. Çözüm neymiş efendimm. Damsız girilmezz… Dünyada başka bir ülke yoktur böylesi bir ırkçılıkla olayı çözmeye çalışan. Şimdiye kadar damsız barlara girilemiyordu, artık tatil beldelerine de giriş yasak… “Damsız tatile de gidilmez…” Süper. budur işte.. Seviyorum ben ülkemi, beni yönetenleri.. 🙂 Başka hangi ülkede yönetenler yönetilenleri bu kadar eğlendirebilir ki?.. Bundan daha büyük bir komedi olsa olsa nerede olur diye düşünüyorum… Bulamadım be…

Bu durumdan nedenmi bu kadar rahatsızım? Anlatayım…

Çok sevdiğim bir dostum, arkadaşım, duruma göre abim, bazen kardeşim olan biri var. Sık görüştüğüm ve hatta her dara düştüğümde, canım sıkıldığında yanımda gördüğüm. “Henüz on yedisinde iki tane gencimiz var, onları tatile gönderip biraz dinlendirmek istiyoruz ama beceremedik bir türlü” dedi. “Para var, zaman da var ama olmuyor çünkü iki erkek arkadaş beraber tatile çıkamıyorlar” diye devam etti. Anlamsız baktım yüzüne. Sonra da baktı ki benim dünyadan haberim yok. Anlattı bu durumu. Olur mu dedim öyle şey. Aradım eşi dostu.. Antalya’daki arkadaşları. Sonuç… Yüz tane özür ve maalesef gerçekmiş söyledikleri.. Bir de diyorlar ki; En azından bir ebeveyn ya da bir bayan olsa yanlarında sorun olmayacakmış… Ben gülüyorum tabii hala..

Kendi ülkende, gençliğin en güzel günlerinde, sevdiğin bir arkadaşınla birlikte sahillerde dolaşamayacaksan, gün batımının romantizmini yakalayıp aşka düşme heyecanını tadamayacaksan, attığın her adımda potansiyel sapık damgası yiyeceksen… Neden böyle bir memlekette yaşayıp, ülke çıkarları için çalışmak isteyesinki…

Üç beş tane densiz, ahlaksız adamın faturasını o toplumun bütün gençlerine mal etmek nasıl bir yönetim anlayışıdır… Gülüyorum, başka da bişey demiyorum… diyemiyorum…

Gençlere tatil de yasak. Gidin evin önünde kumda oynayın. Olmadı bir dam bulun, dişi olsun yeter. Yaşı, başı hiç fark etmez… O da olmazsa kahvede okeye dördüncü olmaya devam… İşte sonuç budur..

Ha bu arada… Yasaklı gençlerimizin ülkesinde dünyanın her tarafından gelen gençler fink atsın. Oteller tam kapasite bu tiplerle dolsun. Onlara dam şartı da olmasın adam olma şartı da… Ne yapalım?? Gülelim hep beraber… Benim üstün zekalı, iş bitirici komedyenlerime…

3 comments on “Damsız tatil de yasak…

Bir Cevap Yazın

