Üçlü İttifak | 2.Bölüm | Canlı Bomba

1.Bölüm 

Yol kenarındaki arabaların alarmları, felaketin habercisi gibi çığlık çığlığa durmadan ötüyorlar, yaklaşan ambulans sesleri bile anlaşılamıyordu. Çok kısa sürede ambulans ve polis arabası dolmuştu ortalık. Ama hiç kimse nereden başlayacağını, ilk kime müdahale edeceklerini kestiremiyorlardı. Herkes ortalıkta çılgın gibi koşturarak çocuklarını arayan anne babaları sakinleştirmeye çalışıyordu.

Bir köşede bir hemşire kalp masajı yapıyor diğer köşede doktor, fışkıran kanamasını elleriyle tampon yaparak durdurmaya çalışıyordu dokuz yaşındaki yavrucağın.

Patlama sırasında yoldan geçmekte olan bir arabanın içinde sıkışıp kalmış kadın bağırmaya çalışıyor ama sesini duyuramıyordu. Yol tarafına bakan hiçkimse yoktu. Herkes meydandaki çocukların başındaydı. Kadıncağız öylece bayıldı. Sonradan gelen itfaiye kadını sıkıştığı araçtan çıkardı ama maalesef çok kan kaybetmişti..

Yaralılar birer ikişer tahliye edilmeye başlanmıştı. Son olarak Salim amcanın yanına yaklaştı sağlık ekibi. Onun yaşlı ve hareketsiz yattığından öldüğünü sanmışlar en son ona müdahale etmeyi düşünmüşlerdi.

Bütün bunlar olurken, etraftaki binalardan olay yerine meraklı insanlar toplanmaya başlamış, polis emniyet şeridini çekemeden her taraf yardım etmeye çalışan insanlarla dolmuştu. Manzara o kadar korkunçtuki, sağlık ekiplerinin çaresizlikleri yüzlerinden okunuyordu. Hafif yaralılar bile yardımcı olmak için kanayan yaralarına aldırış etmeden sağlık ekibine yardım etmeye çalışıyorlardı.

İşte tam o anda, ilkinden çok daha güçlü, kalabalığa çok da yakın bir noktadaki çöp kutusu korkunç bir gürültüyle patladı…

Volkan Deniz

(Hikayenin 3.bölümünü Yusuf‘a paslıyorum)

17 comments on “Üçlü İttifak | 2.Bölüm | Canlı Bomba

  1. Üçlü ittifakınız hayırlı olsun diyeyim önce 🙂
    İçimden geçenleri de söyleyeyim açık yüreklilikle.Tam erkeklere göre bir hikaye,bombalar,yaralananlar,kaçışanlar..Yok yok kendime yakın hissedemedim.Sizlerin duygu dolu yazılarınız her zaman tercihimdir.Bana gönül koymayın sakın,kadın gözüyle bakıldığında hissettiklerimi dile getirdim naçizane 🙂

    • Çok haklısınız sizinle aynı fikirdeyim. Kamil başlamış böyle bir hikayeye ama merak etmeyin sonunu bir şekilde duygusal ve güzel bağlarız.. Sanırım.. 🙂
      Hatta bakarsınız buradan derin bir aşk hikayesi bile çıkar.. 🙂

      • Tabi tabi, at kabahati Kamil’e o başlattı diye. 🙂 Ama itiraf et, etkili bir başlangıç gerekmez miydi? 🙂 Neyse şaka bir yana güzel şeyler de yazacağız eminim ama keskin dönüş için acele etmemek lazım. Hikayeyi bozar. Bir de itiraf edeyim ben de ikinci bombayı beklemiyordum. Bakalım daha neler olacak?… Tasviri detaylandırmanı beğendim bu arada, onu da unutmadan söyleyeyim.

  2. Evet başlangıç çok kuvvetli oldu, doğrusu başlarken ikinci bomba benimde aklımda yoktu ama nedense birden patlayıverdi 🙂
    Keskin dönüş konusunda haklısın ufak ufak olmalı. Güzel olacak ama.. 🙂

    • Ben de çok güzel olacağına inanıyorum. Çünkü başkasının yazdığı satırlar üzerinden devam etmek ne bileyim biraz düşünmenin önünü açıyor gibi. Daha şimdiden senin yazdıklarının ardından aklıma gelenler oldu. 🙂 4.bölümü sabırsızlıkla yazmak için acele ediyorum ama Yusuf’un yazdıkları aklımdaki devam senaryosunu değiştirebilir.

      • Benimde kafamda çok şey belirdi. Başlangıç biraz acımasız ama değişerek büyüyecek hikaye tabii kim kimden etkilenecek orası karışık. Bence her şey heran değişebilir. Bölümleri çok uzun yazmamalı.. 🙂

  3. Volkan Abi beni aşık diye damgaladı. Yusuf yazarsa kesin aşk olacak diyor. Daha hikayeyi okumadım. Kasıtlı bekletiyorum ki heyecanım artsın.

    Bu arada sizinle yazmak benim için büyük şereftir.

  4. Allah iyiliğinizi versin. Volkan Abi ne yaptın sen? Ne yapayım şimdi ikinci bir ölü yaralı sahnesi mi yazayım? 🙂 Aslında tüm hikayeyi berbat etmek geçiyor içimden, tümü rüyaymış gibisinden ama olmaz. Bunu bir kere yaptım bir daha yaparsam adım uykucuya çıkacak. Hmm, bakalım neler yapabiliriz? 🙂

  5. Geri bildirim: Üçlü İttifak | Üç Yazarın Hikayesi | Bir Yazarsam…

  6. Geri bildirim: Üçlü İttifak | Üç Yazarın Hikayesi | Bir Yazarsam…

Bir Cevap Yazın

