Ben hep sevdim ama şimdi…

Hep sevdim.. Her şeyi sevdim. Böceği sevdim, toprağı, havayı sevdim. Kadınları, çocukları sevdim. Beni sevmeyenleri bile sevdim. Borç verdiklerimi sevdim, güzel bakanları sevdim. Sesi güzel olanları sevdim. Başarılı olan, maç kazanan milli takımı sevdim. 2002’de Şenol Güneş’i bile sevdim. Batan güneşi, alacakaranlığı sevdim. Balık yerken rakı içmeyi de sevdim. Balık tutup martılarla paylaşmayı sevdim. Martılara simit atmayı da sevdim.

Beni anlamayanların anlamaları için uğraşmadım ama yeri geldi onları da sevdim. Sevilmeden bile sevdim. Nefes almayı, spor yaptıktan sonra ısıra ısıra elma yemeyi sevdim. Sabahları gülerek uyananları, gülen gözlerle bakmayı bilenleri sevdim. Ülkemi, içinde yaşayanlara rağmen, sevdim…

Ama…

Ben hayatın bana dayattıklarını sevemedim. Katlanmak zorunda olduğum insanları sevemedim. Taksi şoförlerini, öğretmenleri, doktorları, müteahhitleri, esnafları, emlakçıları, marketteki kasiyer kızları, kapitalizme köle olmuş paradan başka bir şey tanımayanları, vatan deyince aklına sadece toprak gelenleri, insan öldürmeyi övünülecek bir şey sananları, milliyetçilik yapıyorum derken bölücülük yapan geri zekalıları, okumadan bilmeden ahkam kesenleri, maça dövüşmek için gidenleri, çocuk yapmayı çiftleşmenin sonucu sayarak durmadan doğuran ve doğurduklarına bakmak için el açanları, üniversite bitirmiş ama ilkokul mezunu kadar hayat görüşü olmayanları, okuduğunu anlamadan ezberleyenleri, kendinden başka kimseye saygısı olmayanları ve yaşadığı topraklara saygısı olmayanları sevemedim…

Sevemediklerimi sevemediğimden ilk paragraflarda yazdığım sevdiklerimi sevmemin bir anlamı da kalmadı. Anladım ki hep boşuna sevdim…

Şimdi…

Çabalıyorum bunca haksızlığı, bunca sahtekarlığa, bunca kalleşliğe rağmen gerçekten sevmeye. Sevmek istiyorum beni yönetenleri, beni çalıştıranları, güvendiğim dağları, bana gülenleri, beni güldürenleri..

Bilmek istiyorum beni gerçekten sevenleri ve bulmak istiyorum güvenebileceğim dağları… kar yağmadan…

45 comments on “Ben hep sevdim ama şimdi…

  1. Biraz ümitsiz miyiz bugün sanki, biraz hüzünlü, biraz yalnız ruhlu..Olsun ama bu duygular da iyidir biliyor musun..Bu duygular olmayınca güzel şeylere karşı istek ve ümit oluşması zor. Bu duygular olunca Allah’tan talep ve isteğimiz çok daha güçlü oluyor ve inşallah kabul görüyor..Sana şunu da gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki ,blog arkadaşların olarak biz seni gerçekten seviyoruz..Eh,bu da bir şeydir değil mi? 🙂 Gönlüne sağlık sevgili Volkan,en güzel günler,en güzel mutluluklar seni bulsun..

    • Yok ümitsiz değilim ama artık ne kadar gider bilmiyorum. Üzülüyorum yok yere ölen insanlara ve birden bu kelimeler dökülüyor işte. Ben neşeli ve hayat dolu bir adamım ama yazarken bazen içim bir başka daralıyor. Sıkılmıyorum ama gördüklerim ve duyduklarım beni biraz hırpalıyor. Bu arada sevdiklerimin arasına blogçu dostlarımı koymadım ama sizler başkasınız. Hayatımın içindeki duygularımı sizlerle paylaşmayı da seviyorum. Çünkü benimle bir şeyler paylaşan herkesi gerçekten seviyorum..
      Çok teşekkür ederim. Benim olan güzel günlerden arta kalanlar da senin olsun. Ya da benim olanları da paylaşabiliriz… 🙂 Sevgilerle…

  2. nedense 2. paragrafta gözlerim doldu… benzer bişeyler yazmayı düşünmüştüm tam da bu gün ama artık yazamam, kaleminize sağlık, en güzeli de sevilmek.

  3. Sevgi pıtırcığı senii…

    Hanimiş sevgi pıtırcığı, kimler üzmüş pıtırcığı…Tamam laobaliliğin lüzumu yok Pabuç giy lacivert takımları al en ciddi surat ifadeni ve yaz yorumunu…

    Bir kere ilk paragrafı yazacak gibi sevginin ne anlama geldiğini bilen biriysen”sevmiyorum, sevemiyorum” gibi cümleleri hiç kurma boşuna..Ya Rabbim Ş.Güneş’i bile sevmiş kıyamam…Sanırım yapamayacam ciddi yazamayacam en iyisi çıkayım…

    Gitmeden önceki son sözüm;”Anladım ki hep boşuna sevdim…” sevmek hiç bir zaman boşuna değildir..Hiç yakıştıramadım bu sözü sana…

    • Sevgi pıtırcığıı 🙂 🙂 Ama ne güldüm şimdi bak… Ben “sevgi pıtırcığı” yani bana yakıştırdığın şeye bak…
      Şimdi ilk paragraftaki gibi bir adam olmasam yazıp anlatamazdım derdimi. Ama ilk paragrafa verdiğin özeni son paragrafa da verseydin beni bu kadar açıklama yapmak zorunda bırakmayacaktın sanırım Gerçi pek bişey açıklamadım ama sen anlıyosun biliyorum… Boşuna sevmekten kasıt sevgi pişmanlığı değil, değer bilmeyenlere bir mesajdır. Hem bu söz benim de hoşuma gitmediğinden anlattım zaten derdimi. Ama bir de demişim ki; beni anlamayanları da sevdim ben 🙂
      Teşekkürler..

  4. Ne yapsaydım netten Müslüm şarkısı açıp yazının analizini mi yapsaydım…böyle şeyler bana ters..Şimdi ben zaten Ulusa Sesleniş şeklinde yorum yapamıyorum hele böyle ciddi ciddi üzüntü akan yazılara hiç yazamıyorum bana da yazmasınlar istemiyorum…

    Tecahül-ü Arif miydi Ahmet’miydi işte o sanatla süsleyeyim istemiştim yorumumu ama gördüm ki olmamış…

    İlk paragrafa verdiğim özeni son paragrafa veremedim çünkü okumadım 😉

    Seni anlamayanlar belki de seni anlamıyorMUŞ gibi davranıyorlardır sen bir araştır onları 😉

    Neyse gtalk gibi kullanmayayım burayı da sonra ”pabuç çok cimri kendine bir gtalk almayıp gidip insanların sitelerinde sohbet ediyor”demesinler 🙂

    Bu arada sen en iyisi haberler fazla izleme sevgi pıtırcığı (kahkaha)

    • Bu yazıda hüzün yok. Sen öyle algılamışsın. Neyse anlaştık sonuçta. Ben seni sende beni anladın… sanırım…
      Bu arada haberleri izlemiyorum. Yaşıyorum, görüyorum, yorumluyorum…
      sevgiyle, şeker kız Candy…

      • Önemli not: Şeker kız kendi olacak kadar genç değilim benden olsa olsa Pamuk Prensesdeki elmalı cadı olur bilginize

  5. Kardeşim volkan Her şeye rağmen siz yine sevin,sevmekden zarar gelmez,sevgi ruhun güzelliğidir.:)

    Herkes kişiliğinin gereyini sergiler.

    Bir ara ben çok takmıştım, insanlar neden böyle sizin yazıda da ifade ettiyiniz gibi sahtekar bencil

    nebileyim ikiyüzlü vs vs saymakla bitmez , kızıma sormuştum insanlar neden böyle 🙂 oda şöyle demişti ( daha

    ufacıktı) anne sevmediyin insanları sevmediğin hayvanlara benzet diye 🙂 çok gülmüştüm ama dedim

    sevmediyim hayvana benzetsem olurmuki.:) en iyisimi ben onları tavşana benzeteyim tavşanı çok

    seviyorum , öyle düşünürsem beni üzmez tavşan insanlar.Başka çaresi yok yoksa bakır köyü

    boylayacaktım Allah korusun.Sizi üzecek olanları sizde tavşana benzetin bence çok hoş oluyor 🙂

    Kendimizi değiştirmekten başka çare yok.Üzmeyin tatlı canınızı her şey oluruna varıyor.

    Allah’a emanet olun.Hakkınızı helal edin.

    • Seviyorum dedim ya Gül hanım. Sevmekten vazgeçmedim, sorguladım birazcık…
      Kızınızın dediği de fena değilmiş. 🙂
      Bazen öyle bir hal alırkı, hayvanları acaba dahamı çok seviyorum derim 🙂
      Bu sebepten kızınızın dediğini uygulamalıyım galiba 🙂
      Çok teşekkür ediyorum. Siz de Allah’a emanet olun. Kızınıza da selam ve sevgilerimi yolluyorum..

  6. Pıtırcık, sevgi pıtırcığı ha! Kah kih kph kah kih koh! Yedim seni yarın bittin sen! Giristeki panoya yazacam bunları. 🙂 🙂 Gobek yapmışım ha! Ah intikam ah, ne çabik gūldūn yūzūme 🙂 🙂 Elime dūştūn elime! Rabbim sana şūkūrler olsun.

  7. Alemsin Pabuç, duygusallik falan kalmadi bende bu aksam. Pıtırcık…. Hiiiiiiii hi hi hi! Of of karnim agridi gulmekten. Oglan diyor “baba kendi kendine nite guluyorsun”. Ben gulmeyeyim de kimler gūlsun!

  8. Volkan! Kamil’den sonra sen de tehlikeli sularda yüzmeye başladın. Burada durulmaz artık ben kaçıyorum arkadaşlarım, siz başınızın çaresine bakıverin artık 🙂

  9. üzgünüm silme butonu olmadığı için yorumları silemiyorum yoksa çoktan uçurmuştum yorumları..zira fazlasıyla pişman oldum o kelimeyi kullandığım için..

    Daha dikkatli yorum yazmalıyım yanlış kelimeler kullanabiliyorum bazen doğru..Özr dilerim..(cidden)

    • Yok yok güzel oldu. Bolca fırsatım oldu uğraşacak. hem sen pıtırcık değil sevgi pıtırcığı.. yaa söylerken bile güldüm bak. kurtaramadım durumu.. “sevgi kelebeği” dahamı uysaldı acaba 🙂

      Lütfen, özür dilenecek ve ciddi olacak bir şey yok.. 🙂

  10. Pabuç; aşk olsun… Ayda yılda bir akşam neşelendik mutluyuz. Takılacak bir şey yok (cidden). Bozma neşemizi. Bak Pıtırcık da üzüntülüydü, neşelendirdik onu.

    • Üzüntülü olduğumu nerden çıkardın be. Sen beni hiç asık suratlı gezerken gördünmü.. 🙂
      Evet ben bir pıtırcığım… 🙂 yok pıtır evet “cık” sız olandan 🙂

Bir Cevap Yazın

