Gelecek günler için gece yaşar olmuşuz…

Farkında mısınız? Gece yaşar olmuşuz.  Her şeyi gece öğrenip her işimizi gece halleder olmuşuz.

Gündüzleri dayak yerken geceleri hesabını verir olmuşuz.

Gece seyrettiklerimizi ertesi güne taşıyıp öğrendiklerimizden hava atar olmuşuz.

Gece sevip gündüz unutur olmuşuz.

Hadi biz gece yaşamaya başladık. Gündüz kafamızı kaldıramadığımızdan geceleri hayatı anlar olduk. Siz niye koca gün dururken üç dakikada bitecek görüşmeleri geceye bıraktınız. Gündüz hep beraber Fransa’ya kol çıkartıp tüm gecemizi bu konuyla boğuşarak geçirmemize sebep olurken, gece yarısı aniden kanun görüşüp yasa geçirme arzunuz nereden oluştu. Önümüze attığınız kemik sizinde mi iştahınızı kabarttı.

Ben ülkemin onurunu düşünürken siz bütün gece kendi ceplerinizi mi düşündünüz. Ben sizi oralara ülke meselesini benden daha çok düşünün diye göndermemiş miydim??. Sana vekalet vermiştim ülkemin onurunu yerlere düşürme, her ortamda haklarını savun diye. Ben cebimdeki son kuruşumu bile ülkemin menfaatleri için vermeye hazırken sen kendi cebine girecek kuruşların hayaline mi kapıldın?

Geleceğimizi teslim ettiğimiz adamların gündüz herkesin gözleri önünde ülke menfaatleri için çalışması gerekirken geceleri kendi menfaatlerine çalışmakta olduklarını gördük hep beraber. Hiç merak etmeyin hiç kimseyi ve hiç bir anlayışı eleştirecek değilim. Kaldırın kafanızı falan da diyecek değilim. Hatta yapılanın yanlış olduğunu da söylemiyorum. Sadece merak ediyorum bir vatandaş olarak… Nasıl oluyor da hala çok işler yapıldığını söyleyebiliyorsunuz onu anlamaya çalışıyorum tüm anlayışsızlığımla beraber.

Her neyse şimdi siz televizyonun sesini açın, alın kumandayı dolaşın.. Sabah kalkınca da bir göz atın bakalım Fransız ürünlerindeki satışlarda en ufak bir değişiklik varmı.

Ülkesini sevmek ne demektir biliyor musunuz? ya da milliyetçilik. İşte böyle anlarda anında birlik olabilmek demektir. Yoksa ülkesini sevmediğini düşündüğün insanı öldürmek yada orda burda bağırıp çağırarak ahkam kesmek hele hele bıraktığın bıyığın ya da tokalaşma şeklin değildir ülkeyi sevmek..

Benim canım ülkemin fedakar insanlarına…

3 comments on “Gelecek günler için gece yaşar olmuşuz…

  1. Bu konuyla ilgili Pabuç da bir yazı yazmış. Oraya genişçe bir yorum bıraktıktan sonra burada tekrar etmek istemiyorum ama bu son gece yarısı olayı var ya!… Çok ayıp çok…

  2. Aferin sana Volkan Kardes, bazen seni anlamakda zorluk ceksemde “Yoksa ülkesini sevmediğini düşündüğün insanı öldürmek yada orda burda bağırıp çağırarak ahkam kesmek hele hele bıraktığın bıyığın ya da tokalaşma şeklin değildir ülkeyi sevmek..”
    HEP BERABERIZ, BIZ TÜRKIYEYIZ.

Bir Cevap Yazın

