Kolay mı sanırsın…

Kolay mı sanırsın.. Bunca yıldan sonra yeniden başlamak. Yakalamak paçasından. Dönmek geçmişe. Bıraktığın yeri bıraktığın gibi bulacağını sanmak. Heyecanlanmak yeniden. Yaşanmışlıkların bıraktığı derin izleri kapatabilmek. Alışmak bilmediklerine, sevmek yeni alışkanlıklarını. Yeni tipini sevmek, sevdirmek. Kolay mı sanırsın yeniden insan olmak…

Yıllarca, hayatının en değerli yerine koyduğun değerlerden vazgeçip yeni değerler bulmak. Büyümek ama yaşlanmamak. Öyle sanmak aslında…

Düşünüyorum şimdi. Yaşamış gelmişim bu günlere. Yaratmışım bir ben. Bir kişilik, karakter büründürmüşüm bedenime. Bir zerre olmuşum fezada. Bir değer olmuş sevilmişim, bir varlık olmuş fark edilmişim. Kimi zaman en tepeden kimi zaman dipten bakmışım herkese, herşeye. Var olmuşum alemin bir köşesinde… Bana sunulanların inadına asılmışım özgürlüğe. Kazanmak için değil iyi hissetmek için yapmışım her ne yaptıysam. Sonunda kazanmışım yarım yamalak ta olsa bir şeyler..

Görüyorum şimdi. Uğruna değmeyen boşlukları. Fedakarlıkların kaybettirdiklerini. Kazanılanların hiçliğini. İyimserlikteki karamsarlığı. Gerçek yalanları.

Biliyorum şimdi. Dirilme vaktidir yeniden. Ayağa kalkma, başlama zamanı. Silkinerek uyanma zamanı. Onurlu gururlu görme zamanı hiç yaşanmamış gibi. Kaybederek başlayacağını bilerek başlanması gerektiğini. Biliyorum ve hazırım olacaklara şimdiden. Uzanan ellere değil, gülümseyen gözlere ihtiyacım var şimdilik…

Lazım olan enerjimi anlayacak insanlara, sahtekarlıktan arınmayı becerebilenlere. Hayatımın köşesinde var olup hissettiremeyenlerin duygularına ihtiyacım var. Benimle birlikte dibe vurmaya, vurur vurmazda zirveye fırlarken korkmayacaklara. Mücadeleci ruhumu görüp mücadele edebileceklere… Kısacası beni benim gibi göreceklere ihtiyacım var.

Zor olur yeni başlangıçlar. Eğer yalnız olduğunuzun farkında değilseniz.

Kolay mı sanırsın kendine ulaşmak. Her şeye rağmen sen olmak…

İhtiyacım olan tek şey benimdir belki de…

7 comments on “Kolay mı sanırsın…

  1. Çok güzel bir yazıydı. Hayatta bazen değişimler iyi oluyor Sevgili Volkan. Zor gelebilir başlarda ama sonra bakarsın ki her şey çok daha iyi ve güzel olmuş. Hz. Mevlana’nın (yani sanırım onun, malum twitter’da neredeyse her yazının altında O’nun adı var 🙂 ) bir sözü var: “Olmadı diye üzüldüğün duaya gün gelir şükredersin.”
    Gönülden selamlar, sevgiler..

  2. Uzun zaman sonra buralarda seni görmek çok güzel 🙂
    Çok güzel ve tamamlayıcı bir söz oldu. Kimbilir belki de yeni başlangıçlar olmasaydı hala taş devrinde yaşıyor olacaktık. Ve her dua gerçekleşseydi, içinden çıkılamaz bir cehennem azabı yaşardık.
    Çok teşekkür ederim…
    Sevgilerimle…

  3. Bu hayatta kalp kırmak ,kötülük yapmak dışında hiç bir şey kolay değil.O da yüreğini iyiliklere kapattıysan kolay..

    Yorum yazacağım diye saçmalamak istemiyorum çünkü yazını çok beğendim.Şu kısmı anlamadım :”Zor olur yeni başlangıçlar. Eğer yalnız olduğunuzun farkında değilseniz”.Yalnız değilsen başlangıçlarda daha kolay değil midir ? Yalnızlık nedir ki o da uzunca tartışılacak bir konu ya nyese..Sevilmemek yalnızlığın zirvesidir bence..Yalnız değilsen kalkışlarda kolaydır düşüşlerden sonra (bence)

    Yazını beğendim,düşündüm, düşündüm,düşündüm….

    Saygılar..

    • Yalnız olduğunu fark edemezsin bazen. Etrafındakileri gerçek kişi sanırsın. Oysa yeni başlangıç anında daha ilk tökezleme anında gerçekten yalnız kalınca anlarsın aslında hep yalnız olduğunu. Yani bir işe başlayacaksan hiç kimseye güvenme, sadece kendine güven…

      Düşünme fazla, icraat zamanı şimdi…

Bir Cevap Yazın

